پرسش های متداول

question_fw.png
  1. 126357.jpg

    چرا دریافت نوبت  اینترنتی محدود می باشد؟

    images (1)_fw(1).png

    این امر به دلیل حجم بالای مراجعین می باشد و برای حل این مشکل نوبت دهی به روش های SMS ، USSD و تلفنی در حال راه اندازی می باشد .

    images (1).png
  2. 126357.jpg

    چرا ظرفیت پذیرش بیمار محدود می باشد؟

    images (1)_fw(1).png

    این بیمارستان با تمام توان و بیش از ظرفیت اسمی در حال فعالیت می باشد ولی در حال حاضر با توجه به حجم مراجعین امکان پاسخ گویی بیش از این وجود ندارد .

    images (1).png
  3. 126357.jpg

    آیا بیمارستان با بیمه تأمین اجتماعی قرارداد دارد ؟

    images (1)_fw(1).png

    بله

    images (1).png
  4. 126357.jpg

    علت دریافت پیام کدرهگیری وارد شده نامعتبر است یا فاقد اعتبار می باشد ، به هنگام چک کردن کد رهگیری در نوبت دهی اینترنتی چه می باشد؟

    images (1)_fw(1).png

    به دلیل جدا بودن فیزیکی اطلاعات اصلی بیمارستان از سرور اینترنت روزانه سه بار اطلاعات به صورت کامل تخلیه می گردد . به همین دلیل بعد از خالی شدن سرور اینترنت امکان پیگیری با کد رهگیری نمی باشد ولی نوبت شما معتبر می باشد و می توانید در تاریخ مقرر مراجعه نمایید .

    images (1).png
  5. 126357.jpg

    از چه طریقی از ساعات حضور پزشکان در درمانگاه مطلع شویم ؟

    images (1)_fw(1).png

    اطلاعات مربوط به ساعات حضور پزشکان در درمانگاه در لینک های بالای صفحه سایت بیمارستان و در لینک درمانگاه قرار داده شده است .

    images (1).png
  6. 126357.jpg

    با توجه به علائم ظاهر شده از بیماری ، به پزشک با چه تخصصی باید مراجعه کنیم ؟

  7.  

    images (1)_fw(1).png

    جهت راهنمایی می توانید با شماره تلفن 88600010 تماس حاصل نمایید .

تنظیم و درج : مهندس مینا قمری علمداری