بیمارستان بقیه الله الاعظم - راهنمای مراجعین-پرسش های متداول
19:33  | جمعه 4 فروردين 1396
  1. چرا دریافت نوبت  اینترنتی محدود می باشد؟

    این امر به دلیل حجم بالای مراجعین می باشد و برای حل این مشکل نوبت دهی به روش های SMS ، USSD و تلفنی در حال راه اندازی می باشد .

  2. چرا ظرفیت پذیرش بیمار محدود می باشد؟

    این بیمارستان با تمام توان و بیش از ظرفیت اسمی در حال فعالیت می باشد ولی در حال حاضر با توجه به حجم مراجعین امکان پاسخ گویی بیش از این وجود ندارد .

  3. آیا بیمارستان با بیمه تأمین اجتماعی قرارداد دارد ؟

    بله

  4. علت دریافت پیام کدرهگیری وارد شده نامعتبر است یا فاقد اعتبار می باشد ، به هنگام چک کردن کد رهگیری در نوبت دهی اینترنتی چه می باشد؟

    به دلیل جدا بودن فیزیکی اطلاعات اصلی بیمارستان از سرور اینترنت روزانه سه بار اطلاعات به صورت کامل تخلیه می گردد . به همین دلیل بعد از خالی شدن سرور اینترنت امکان پیگیری با کد رهگیری نمی باشد ولی نوبت شما معتبر می باشد و می توانید در تاریخ مقرر مراجعه نمایید .

  5. از چه طریقی از ساعات حضور پزشکان در درمانگاه مطلع شویم ؟

    اطلاعات مربوط به ساعات حضور پزشکان در درمانگاه در لینک های بالای صفحه سایت بیمارستان و در لینک درمانگاه قرار داده شده است .

  6. با توجه به علائم ظاهر شده از بیماری ، به پزشک با چه تخصصی باید مراجعه کنیم ؟

    جهت راهنمایی می توانید با شماره تلفن 88600010 تماس حاصل نمایید .

تعداد بازديد از اين صفحه : 14079