بیمارستان بقیه الله الاعظم - درباره بیمارستان-روابط عمومی
10:52  | پنجشنبه 8 تير 1396

آشنایی با واحد روابط عمومی بیمارستان

این واحد در طبقه همکف واقع شده و در ساعات اداری 7 الی 14  آماده پاسخ گویی به سؤالات و پیگیری مراجعین می‌باشد . حوزه کاری این واحد ، جواب گویی به کلیه مراجعین اعم از مکاتبه‌ ای ، حضوری ، تلفنی و الکترونیکی است که در حوزه تمامی کارکنان ، مراجعین ، بیماران و همراهان بیمار پاسخ گو می‌باشد .

انواع روش های پاسخ گویی :

  1. مکاتبه‌ای : از طریق صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات که به تعداد 40 عدد در بیمارستان می‌باشد . سعی شده است این صندوق‌ها در دید همه مراجعین قرار بگیرد و بتوانند موارد و مشکلات خود را به صورت مکتوب داخل آن بیندازند و همچنین تمامی کارکنان می توانند از این طریق مسائل و مشکلات خود را به اطلاع ریاست برسانند .
  2. حضوری : به صورت مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی و ثبت شکایات و پیگیری آن ها .
  3. تلفنی : از طریق تماس با شماره تلفن 88051511 (صندوق صوتی ارتباط مستقیم با ریاست) و گذاردن پیغام صوتی و یا تماس با 81262040 روابط عمومی بیمارستان که در ساعات اداری آماده پیگیری و پاسخ گویی به کلیه مراجعین می باشد .
  4. الکترونیکی : از طریق سایت بیمارستان و پست الکترونیکی به آدرس SCM@baq.ir
تعداد بازديد از اين صفحه : 15643